Jump to content
Forum Cinema em Cena

Recommended Posts

Fui ao cinema hoje ver o que estava passando e acabei escolhendo esse, sem esperar muito... Que grata surpresa!!!

Gostei mais que o Pablo, muito, muito bom... Eu não me atenho muito a detalhes técnicos, sou daquelas que assiste o filme analisando a história, atuações e esse me surpreendeu muito... 10 10 10

Me emocionei a tal ponto de chorar bastante no final!!!

Acho que o Pablo tratou alguns aspectos do filme muito a "ferro e fogo", o filme possui muito mais virtudes do que as apresentadas em seu comentário, mas ainda bem que eu consegui me divertir mais com o filme 03

A crítica do Celso Sabadin me pareceu mais coerente com a proposta do filme.
Thiago Lucio2008-07-06 18:45:23

o filme tem falhas, uma metade sem pé nem cabeça, direção confusa...mas fui ve-lo e me diverti muito, e aqueles que estavam no cinema tb.ENTRETEMIMENTO É ISSO!Pablo tem suas razões, tecnicamente o filme é falho, entretando R$6,00 e ter um inicio de noite bem divertido tem seus meritos.PETER BERG TEM SEU VALOR.

Assisti e gostei

Bom pipoca mas algumas piadas desnecessárias .

Aquela da briga na cadeia totalmente tosca :|

Que isso, uma das cenas mais engraçadas de todos os tempos, foi um tomou no c* muito lindo.

n spite of the condemnation, the authorities research no actions versus the journalists shortly after they returned.

The impartial press denounced Bouteflikas criticism Air Jordan 2012 as an incitement to violence, and accused him of try ing to divert curiosity from his domestic failures. The nationwide Union of Journalists declared alone "revolted in the direction of the utmost extent." even although Le Matin Nike Air Max likened Bouteflikas "hysterical campaign" and "inquisitionstyle speech" to some "Goebbcls slylc campaign" (alluding to Nazi Propaganda Minister Joseph Goebbcls). It aigued the fact that "witch hunt" was "based on Nike Air Max Lebron shoes 95 settling aged scores" using the press."

In a revealing declaration shortly after the storm experienced subsided. Bouteflika declared on 17 August that journalists experienced been "required to serv e the pursuits within of the Algerian state" and also to range on their own from Nike Dunks "partisan and political affiliations." In October, he boasted the fact that Algerian press was "the freest within of the freest advertising using the world." adding that it experienced been hurling "insults and abuse and nobody harasses it." Still, in November a court fined Ubtrtt and El Waian for publishing content articles exposing corruption in federal government clinics and on 8 dec the minister for communications and culture. Muhyi alDin Amimour. threatened to restore censorship on safety reporting Air Jordan 1 unless the press mended kobe shoes its ways.

Coalition Troubles

The governing coalition also suffered from inner divisions, primarily in between secularists and Islamists. stated Sadi, mind within of the Air Jordan 5 Berberdominated Rassemblcmcnt dc la customs ci la democratic (RCD). criticized the Islamistconservative groups using the coalition for displaying "very tiny enthusiasm and support" for Bouteflikas political program. He maintained that Air Jordan 3 Bouteflika required "soldiers" who would selflessly defend his plan and would reject any compromise using the Islamists. In response. Hamas mind Mahfuz Nahnah, demanded on 13 July that Bouteflika refrain from any conc