Jump to content
Forum Cinema em Cena

Jim Carrey: Vida e Carreira


Pê
 Share

Recommended Posts

  • Replies 666
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
  • Members

O problema do DVD do SHOW DE TRUMAN é justamente pq ele é 1 DVD simples...

Mas mesmo assim eu tenho pq faz parte de sua filmografia.

Agradeço de coração à todos que estão escrevendo no meu tópico,pois assim ele não caí no esquecimento.

Penelope.2006-3-19 14:43:43
Link to comment
Share on other sites

  • Members

Puxa Pê, seu aniversário não pode passar em branco neste tópico.

Parabéns pela pessoa doce e bacana que és.

Parabéns também por ter aberto este espaço onde podemos comentar sobre outra pessoa muito bacana e talentosa que é o Jim Carrey.

Tenho certeza que ele iria adorar te conhecer.

Mil beijos !!!!

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • Members

Puxa Pê' date=' seu aniversário não pode passar em branco neste tópico.

Parabéns pela pessoa doce e bacana que és.

Parabéns também por ter aberto este espaço onde podemos comentar sobre outra pessoa muito bacana e talentosa que é o Jim Carrey.

Tenho certeza que ele iria adorar te conhecer.

Mil beijos !!!!

[/quote']

Valeu mesmo!!!smiley9.gifObrigado amiga!!!Não consegui telefonar p/vc...smiley18.gif

Noticia:Hoje faz 2 meses que Jim continua na Alemanha juntamente c/a Virginia Madsen(Sideways)filmando Number 23.

Notícias atualizadas depois coloco aqui.

Link to comment
Share on other sites

  • Members

Frases bem interessantes faladas por Jim Carrey sobre varios temas:

Pensamento Positivo:
"Acredito muito em pensamento positivo. Diariamente eu digo: 'Eu sou um dos cinco melhores atores. Todo diretor que se preze quer trabalhar comigo. Os melhores roteiros da cidade são oferecidos a mim'. Em minha vida, nada aconteceu antes de eu acreditar nisso".

Hipocrisia:
"É uma maneira maravilhosa de levar o Oscar, mas eu não gosto da ideía de ter de beijar as pessoas e mudar meu jeito de ser para isto. Você tem que ter talento, obviamente, só que também tem que engolir uns sapos".

Indústria Cinematográfica:
"Às vezes, o egoísmo com que se negocia me faz pensar em cair fora".


Fazer as pessoas rirem:
"É como ser médico. Você está nisso o dia todo, toda a noite. Você pode acordar de madrugada com uma idéia de entonação para sua voz que as pessoas acharão engraçada".

Fama e Fortuna:
"Eu uso para pegar os roteiros em que Tom Hanks já limpou seu traseiro".

Ser uma pessoa pública:
"Não há a menor chance de eu sair de casa nos próximos dez anos sem ser reconhecido. Isto o torna auto-consciente. Quando eu saio de casa, eu sou Jim Carrey, e tenho de ser uma espécie de diplomata, mesmo que esteja de péssimo humor. Você adquire uma série de responsabilidades por se tornar 'público''.

Lembrança da minha infância em Toronto:
"Nós tivemos de trabalhar desde muito jovens. Éramos uma família de zeladores e tirávamos pentelhos dos banheiros".

Milagres:
"Eu acredito em milagres. Se acredita que algo pode acontecer, a chance de que se realize é muito maior. É o que aconteceu comigo quando pequeno. Meu pai não tinha condições de me dar uma bicicleta, então pedi uma em minhas orações e ganhei, uma semana depois num sorteio do qual nunca participei. Minha vida é muito mística".


Meu nome do meio:
"Você nunca será descolado (cool) se chamar Eugene".

Auto-Reflexão:
"Sou um cara muito contemplativo. Constantemente pergunto a mim mesmo:'Quem sou eu? Eu sou feliz?' Se eu sou feliz, de onde vem esses pensamentos obscuros?".

Interessante,né?

Mais coisas sobre ele:

Para se ter uma idéia do quanto Carrey pensa em humor, ele vê graça em tudo, até nos momentos mais difíceis de sua vida! Certa vez ele disse:

 -"A fama é a melhor e a pior coisa que pode acontecer. Comprei uma casa bem bonita; já que não posso sair dela, tenho a mais incrível prisão do mundo."

Ele também fez o seguinte comentário sobre sua separação de Melissa Womer:

-"Realmente é difícil ser casado com um cara como eu. Sabe como é: na hora de colocar o lixo pra fora, você fica pensando em uma nova piada."

Durante a época de sua separação, Carrey estava trabalhando em "Batman Eternamente" e falou o seguinte sobre seu divórcio e seu papel no filme:

 -"Estava pensando em fazer um Charada com um ponto de interrogação raspado na nuca. Mas imagine aparecer na corte desse jeito e dizer: "Desculpe, meretíssimo, não entendi sua pergunta"..."

Jim Carrey é uma "figura" que fala coisas que nunca esperamos, mas que sabe falar sério também... Compare duas dessas situações:

-"Até Ace Ventura, nenhum ator tinha pensado em falar pelo seu traseiro."

-"Eu tenho tendência de ficar acordado até tarde, não porque eu esteja festejando mas porque é a única hora do dia em que estou sozinho e não tenho que estar fazendo uma performance."

-"Uma coisa que eu espero nunca me tornar é um bêbado com meu próprio poder. E qualquer um que disser que eu sou nunca trabalhará nesta cidade de novo." - é claro que ele falou brincando!

Penelope.2006-3-24 22:0:12
Link to comment
Share on other sites

  • Members
  • Members

kamera1.gif

logo.jpg

kamera2.gif


plakat_ziemskie.jpg plakat_ace.jpg plakat_maska.jpg plakat_glupi.jpg plakat_batman.jpg plakat_zew.jpg plakat_telemaniak.jpg
plakat_klamca.jpg plakat_truman.jpg plakat_czlowiek.jpg plakat_irena.jpg plakat_grinch.jpg plakat_majestic.jpg plakat_bruce.jpg

     Filmografia aktora to galeria barwnych, zabawnych, zwariowanych i zakrêconych do granic mo¿liwoœci postaci. Filmy w których grywa to carrey.jpgprzewa¿nie odjechane maksymalnie komedie, z niekonwencjonalnymi zachowaniami bohaterów - którzy czêsto przekraczaj¹ granice dobrego smaku. Choæ niektórzy zarzucaj¹ Carrey'owi p³ytkoœæ dowcipu i to, ¿e jego twarzowe wyg³upy zaczynaj¹ nu¿yæ i staj¹ siê jego jedynym atutem - aktor z doskona³ym rezultatem zagra³ trzy role dramatyczne. Niestety, choæ posypa³ siê deszcz nagród, Carrey bêd¹cy wiêŸniem swojego image'u, skazany niejako zosta³ na powielanie i kopiowanie tego co widzowie lubi¹ w jego filmach najbardziej - czyli ekstremalnie g³upich i tanich ¿artów. Wraz z wystêpem w zupe³nie chybionym "Bruce Almighty" aktor wypali³ siê ca³kowicie ze swojej mimiki, która przestaj¹c œmieszyæ, zaczê³a niestety ¿enowaæ. Miejmy nadziejê, ¿e Carrey powróci do repertuaru dramatycznego - co wychodzi³o mu niezwykle dobrze i tam odnajdzie swoje prawdziwe powo³anie, porzucaj¹c ca³kowicie wtórne grymasy, wygibasy, dzikie wrzaski i odg³osy. Choæ Jim Carrey wiele razy otrzymywa³ "Nominacje do" i same Z³ote Globy, tak tylko raz otar³ siê o Oscara. Dosta³ go w filmie "Maska" ;) Akademia Filmowa nie widzi, albo nie chce widzieæ dramatycznych dokonañ Carreya. Jedno jest pewne; mo¿na "Gumowej twarzy" nie lubiæ, ale nie mo¿na go nie zauwa¿yæ...



WYBRANE FILMY

"Once Bitten" - 1985
once.jpg


    400-letnia wampirzyca poszukuje w Los Angeles dziewic... W ca³¹ intrygê wpl¹tuje siê Mark (Jim Carrey). Filmu nie widzia³em, jednak z tego co o nim wiadomo, by³ to ponoæ bardzo s³aby i nieudany debiut filmowo / komediowy Carreya.








"Peggy Sue wysz³a za m¹¿" - 1986 (Peggy Sue Got Married)
peggy.jpg




    Carrey w epizodzie. W rolach g³ównych zagrali: Nicolas Cage i Kathlyn Turner, a film wyre¿yserowa³ Francis Ford Coppola.








"Pula œmierci" - 1988 (The dead pool)
pula.jpg


    Ma³y epizod; gwiazda rocka zabita przez maniakalnego mordercê, któremu po piêtach depcze sam Harry Callahan. W napisach koñcowych Carrey figurowa³ jako JAMES CARREY, podobnie jak w kilku innych, mniej znanych produkcjach i serialach z lat 80-tych.









"Ziemskie dziewczyny s¹ ³atwe" - 1988 (Earth Girls Are Easy)
ziemskie.jpg


    Kolejna ma³a rólka - Jim Carrey odrobi³ tu jedynie ma³y epizod, po czêœci w charakteryzacji, spod której praktycznie nie by³o go widaæ. G³ówne skrzypce gra³ tu Jeff Goldblum, jako kosmita szukaj¹cy na Ziemi kobiety dla siebie. Carrey w roli jednego z jego kolegów o wdziêcznym imieniu Wiploc.







"Ace Ventura - Psi detektyw" - 1994 (Ace Ventura - Pet detective)
ace.jpg     Ace Ventura to goœæ szukaj¹cy zaginionych zwierz¹t. Ma szeroki arsena³ niekonwencjonalnych metod detektywistycznych i jeszcze szerszy wachlarz min... T¹ rol¹ (aktor by³ tak¿e autorem scenariusza) Carrey dos³ownie wbi³ siê w Hollywood. Po brzegi wype³nia³ sob¹ ekran; szala³ i wyg³upia³ siê na ca³ego. To w³aœnie w tym filmie œwiat po raz pierwszy zobaczy³ jego niesamowite umiejêtnoœci - z miêœniami twarzy potrafi³ zrobiæ wszystko. Chocia¿ film Shadyaca cechowa³o niezbyt wyrafinowane poczucie humoru (np. "gadanie ty³kiem"), Carrey zosta³ zauwa¿ony, a "Ace Ventura" sta³ siê pierwszym znakiem firmowym nowego pupila Hollywood. W pamiêæ najbardziej wry³a siê sekwencja w domu wariatów i karmienie rekina ;) Po takich ekranowych wyczynach, pozosta³o tylko czekaæ na deszcz propozycji kolejnych ról.




"Maska" - 1994 (The Mask)
maska.jpg
    Stanley Ipkiss, skromny urzêdnik bankowy, odnajduje pewnego dnia tajemnicz¹ maskê. Dziêki niej, mo¿e przemieniaæ siê w swoje alter-ego i wyczyniaæ najbardziej zwariowane i wyrafinowane rzeczy jakie tylko mog¹ przyjœæ do g³owy. Oto film najcelniej chyba i najpe³niej wykorzystuj¹cy znakomit¹ mimikê Carreya. Tym razem jednak, aktor wspomagany by³ technologi¹ komputerow¹, aby jego oczy mog³y wyskoczyæ z orbit, a on sam móg³ spaœæ na beton z wysokoœci kilku piêter. Film ogl¹da³o siê bardzo sympatycznie; wysi³ki Carreya zosta³y nagrodzone Nominacj¹ do Z³otego Globu, a efekty specjalne Nominacj¹ do Oscara.





"G³upi i g³upszy" - 1994 (Dumb & Dumber)
glupi.jpg     Lloyd Christmas stanowi po³owê (wraz z Jeffem Danielsem) g³upiego duetu. Osi¹ fabu³y jest podró¿ obydwu g³upoli (samochodem w kszta³cie psa) w celu oddania walizki pewnej Pani. Tak jak "Maska" w 100% wykorzysta³a "mimiczny" potencja³ Carreya, tak "G³upi i g³upszy" w pe³en sposób oddaje jego drug¹ cechê, czyli totalnie g³upie poczucie humoru i b³azenadê najwy¿szych lotów. Z najbardziej szurniêtych pomys³ów nale¿y wymieniæ jedzenie papryczek i popijanie ich musztard¹ i ketchupem, oraz podpalanie b¹ków. Jeff Daniels (o dziwo) nie pozostawa³ w g³upiej rywalizacji daleko za Jimem. Obydwaj panowie mieli kretyñski wygl¹d; Daniels roztrzepan¹ fryzurê i pó³inteligentny wyraz twarzy, Carrey za to by³ "Pod donicê strzy¿ony" i mia³ wyszczerbion¹ "jedynkê" ;). "G³upi i g³upszy" chwilowo zamyka z³oty okres kariery Jima Carreya. Wydawa³o siê bowiem, ¿e pokaza³ ju¿ wszystko co potrafi, a poziomu g³upoty ju¿ bardziej przekroczyæ siê nie da. Film "G³upi i g³upszy" wyre¿yserowali bracia Farrelly - których nazwisko raz jeszcze splecie siê z nazwiskiem Carreya...




"Batman Forever" - 1995
batman.jpg


    Krotochwila Carreya, który decyduje siê na epizod - rolê Ridlera w filmie o Batmanie. Tym razem jednak zupe³nie nie œmieszy, a dra¿ni nadekspresj¹ i szamotaniem siê po ekranie bez ³adu i sk³adu. Jedyny plus za ciekaw¹ charakteryzacjê i fajne stroje ;)









"Ace Ventura - Zew natury" - 1995 (Ace Ventura: When Nature Calls)
zew.jpg
    Krotochwili ci¹g dalszy i powrót do sprawdzonej i pewnej roli. Niestety, "Zew natury" to tylko remake gagów z czêœci pierwszej, wepchniêtych do innej opowieœci. Poziom niektórych dowcipów sytuacyjnych czy s³ownych schodzi poni¿ej wszelkich (niskich) norm dobrego smaku i poczucia humoru. Szczytem upadku Carreya jest jego wyjœcie spod ogona sztucznego nosoro¿ca - trafna aluzja do stanu kondycji aktorskiej Jima.







"Telemaniak" - 1996 (The cable guy)
telemaniak.jpg


    Gdy zdawa³o siê, ¿e gorzej byæ nie mo¿e, ktoœ wymyœli³ postaæ upierdliwego montera kablówki, który nêka poczciwego obywatela obsesyjnie wrêcz chc¹c zostaæ jego przyjacielem. S³ab¹ kondycja Carreya i nieciekawy scenariusz dodatkowo dobija drewniany Matthew Broderick. Jedna z najmniej komediowych komedii w historii kina. Zamiast œmiaæ siê, nale¿a³o p³akaæ ogl¹daj¹c ten pora¿aj¹co nieudany film.






"K³amca k³amca" - 1997 (Liar liar)
klamca.jpg
    Opowieœæ o prawniku, który pod wp³ywem wypowiedzianego przez synka ¿yczenia, przez 24 godziny musi mówiæ prawdê i tylko prawdê. "K³amca k³amca" to kolejne spotkanie Carreya z Tomem Shadyac'iem (twórc¹ "Ace Ventury") i choæ rola to znacznie bardziej udana od dwóch ostatnich ("Telemaniak" i "Zew natury"), a Carrey zosta³ nominowany do Z³otego globu - to sam film pozostawia wiele do ¿yczenia. To zupe³nie nie taki Carrey jakim lubi¹ go widzowie. Ni œmieszny, ni powa¿ny.






"Truman Show" - 1998 (The Truman show)
truman.jpg

    Wreszcie za Carreya wzi¹³ siê konkretny re¿yser - Peter Weir, dziêki czemu do r¹k aktora trafi³ wreszcie Z³oty Glob. "Truman show" to historia cz³owieka bêd¹cego ca³e ¿ycie pod obserwacj¹ kamer; taki "Big Brother" bez wiedzy bohatera. Pierwsza dramatyczna kreacja Carreya wzrusza i ogl¹da siê znakomicie. Trochê jednak niepotrzebnie, w scenie na skrzy¿owaniu, Weir pozwoli³ Carrey'owi na dziwne okrzyki i wygibasy - zupe³nie rozmija³o siê to z powa¿n¹ konwencj¹ filmu jakim by³ "Truman show".





"Simon Birch" - 1998
simon.jpg
    Simon Birch urodzi³ siê nie wiêkszy od piêœci doros³ego mê¿czyzny. Lekarz nie dawa³ mu szansy prze¿ycia choæby jednej nocy - jednak Simon prze¿y³. Prze¿y³ o wiele d³u¿ej i zaprzyjaŸni³ siê z niejakim Joe Wenteworth'em. Podczas meczu baseballu Simon tak niefortunnie uderza pi³kê, ¿e trafia ni¹ matkê Joe zabijaj¹c j¹... Film oparty na motywach powieœci "Modlitwa za Owena". Jim Carrey wcieli³ siê w epizodyczn¹ postaæ doros³ego Joe.







"Cz³owiek z Ksiê¿yca" - 1999 (Man od the moon)
czlowiek.jpg     Ponownie wspó³praca z uznanym re¿yserem; Milosem Formanem. Wynikiem spotkania Formana z Carrey'em by³ obraz ³¹cz¹cy w sobie humor i powagê (szczególnie pod koniec). Humor bra³ siê z prostej przyczyny; "Cz³owiek z Ksiê¿yca" by³ zapisem ¿ycia Andy'ego Kaufmana - komika i scenicznego oszusta, który nie raz i nie dwa symulowa³ przed znajomymi swoj¹ œmieræ lub udawa³ kogoœ innego u¿ywaj¹c wymyœlnych przebrañ, cz³owieka który uwielbia³ wprawiaæ ludzi w zak³opotanie. Kaufman jednak, tak naprawdê œmieszy³ chyba tylko samego siebie; sta³ siê postaci¹ tragiczn¹, co da³o pole do popisu dla dramatycznej strony aktorskich umiejêtnoœci Carreya. Rola Andy'ego Kaufmana pozostaje jak do tej pory najlepsz¹ kreacj¹ aktora, gdzie tak idealnie zgra³y siê ze sob¹ jego umiejêtnoœci komiczne z aktorskimi (po³¹czone ze zmian¹ g³osu); ponownie Z³oty Glob. Jim Carrey doskonale wcieli³ siê w Kaufmana tak¿e dziêki podobieñstwu fizycznemu. Szczególnie zaskakuje niezwyk³y wygl¹d aktora w ostatnich scenach filmu... Paradoksalnie, choæ film opowiada o komiku, jest to jeden z najsmutniejszych obrazów w karierze Jima Carreya.




"Ja, Irena i ja" - 2000 (Me, myself & Irene)
irena.jpg     Dwie znakomite role pod okiem wielkich re¿yserów.... i nag³y powrót do skrajnej b³azenady pod batut¹ braci Farrellych. Jim Carrey niczym bumerang wraca do sprawdzonego repertuaru; tym razem rol¹ policjanta z rozdwojeniem jaŸni. Poziom strawnoœci ¿artów jest przekraczany tylko kilka razy, a walka Charlie Vs Hank jest naprawdê niez³a. Trochê kuleje fina³ filmu, jak przewa¿nie ma to miejsce w komediach sensacyjnych, ale co by nie mówiæ; choæ "Ja, Irena i ja" nie wspina siê na wy¿yny komedii, ani mo¿liwoœci Jima, to dla wielbicieli gagów a'la Carrey jest jak znalaz³.






"Grinch" - 2000 (How the Grinch Stole Christmas)
grinch.jpg

    Jim Carrey chyba lubi zielony kolor; zielona twarz w "Masce", zielony ubiór w "Batman forever" i ponownie zielono robi siê w filmie Rona Howarda - Carrey trudny do rozpoznania z pod zielonej charakteryzacji. Có¿, mamy tu trochê grymasów, trochê gagów... jednak film skierowany jest raczej do m³odszej widowni, sam Carrey reprezentuje swoj¹ bardziej "lightow¹" stronê, a Ron Howard te¿ krêci³ znacznie lepsze filmy od "Grincha".





"Majestic" - 2001
majestic.jpg     Po wyskokach w stronê kina niewymagaj¹cego zbytniej uwagi podczas ogl¹dania, Carrey powraca do repertuaru ambitniejszego i ponownie podejmuje wspó³pracê z uznanym re¿yserem; teraz jest to Frank Darabont. Rezultat jest udany po³owicznie, film ogl¹da siê przyjemnie, Carrey na wysokim poziomie, bez ekranowej szar¿y... jednak pompatyczny i md³y fina³ psuje ogólne wra¿enie. Daleko te¿ kreacji z "Majestic" do "Truman show" czy "Cz³owieka z ksiê¿yca", choæ stonowana gra Carreya w roli re¿ysera z utrat¹ pamiêci stoi na dobrym poziomie.





"Bruce Wszechmog¹cy" - 2003 (Bruce Almighty)
bruce.jpg     Komedia - dramat. Dramat - komedia. Komedia absurdalna... ABSURD! Jim Carrey krêci³ na zmianê filmy dla kinomanów ambitnych i tych chc¹cych siê poœmiaæ z jego ekranowych "numerów". Aktor ponownie podj¹³ wspó³pracê ze swoim przyjacielem Tomem Shadyac'iem i... wysz³o z tego jakieœ nie wiadomo co. Temat obszerny i ambitny - cz³owiek z bosk¹ moc¹ - zosta³ tu przedstawiony po macoszemu i bez rozwiniêcia czy ¿adnej ciekawej puenty. Carrey wyg³upia siê cia³em, twarz¹ i g³osem (¿enada). Jedyne pozytywne i œmieszne sceny w tym "dziele" to parodia Clinta Eastwooda (Carrey robi³ to ju¿ na scenie zanim zacz¹³ w ogóle graæ w filmach!) oraz przeszkadzanie w odczytywaniu wiadomoœci swojemu konkurentowi - szczególnie w ostatniej fazie. Reasumuj¹c, po³¹czenie kina sil¹cego siê na moralizatorskie, ze skrajnie Carrey'owskim dowcipem - który ju¿ przestaje œmieszyæ - spowodowa³o po³o¿enie ca³ego filmu na ³opatki... Pytanie zatem - co obejrzymy w nastêpnej kolejnoœci?




Penelope.2006-3-29 18:48:30
Link to comment
Share on other sites

  • Members

O melhor dele foi High Strung (minha vida é um inferno)' date=' com Steve Oedekerk!

Comédia Genial!!!

O Mentiroso também é show, Debi e Loide, Ace Ventura (bah, que filmasso foi esse!? Com direção de Steve Oedekerk!), Eu, eu mesmo e Irene (Cake na trilah sonora é impagável)

A braçs.

[/quote']

Valeu!!!smiley4.gif

Ainda não assisti High Strung...tô a procura p/comprar...smiley18.gif

Link to comment
Share on other sites

  • Members

Olha só o que eu achei:

 

Hollywood actors Jim Carrey (left) and Nicolas Cage visit the F1 circus before the start of the Formula One Canadian Grand Prix at the Gilles Villeneuve circuit in Montreal, Canada.

Photo Size: 512x327 [800x512] [1024x655] [3600x2306]
2439b.jpg

Amei essa foto.O menino deve ser filho do Nicolas Cage.

JimCarreyNicolasCageNC.JPG

Fotos do Jim no filme "PEGGY SUE - SEU PASSADO A ESPERA. - 1986".

PeggySue114.jpegPeggySue17.jpegPeggySue18.jpeg

LEGAL,NÉ?

Penelope.2006-4-2 4:15:24
Link to comment
Share on other sites

  • Members

bannews.jpg

Notícias frescas!!!

 

 Novo! Jim Carrey acha que norte-americanos não aproveitam a vida

Jim Carrey está fazendo campanha para que os norte-americanos parem de trabalhar tanto e aproveitem melhor suas vidas sob o risco de levarem uma vida solitária.

O ator de O Maskara esta horrorizado com a pressão que os jovens norte-americanos sofrem e está convencido que este excesso de expectativa destrói a melhor parte da vida deles e mata o “sonho americano”.

Carrey aconselha as pessoas a passarem mais tempo com suas famílias e se esquecerem um pouco do dinheiro.

“Antes as pessoas queriam ter uma casa própria, um carro, colocar os filhos na escola e economizar algum dinheiro para a velhice. Agora todos querem ser o Bill Gates ou se sentem perdedores. Há muita pressão sobre os jovens que crescem na América hoje. Eles sabem que precisam ter um enorme sucesso em sua vida profissional e acabam esquecendo das relações amorosas e afeta a vida familiar."

jimnotty_small.jpg

Jim Carrey Obcecado pelo Nº23

Jim Carrey revelou ao site Sci Fi Wire que é obcecado pelo número 23 assim como o protagonista de seu próximo filme. “Eu tenho essa obsessão há anos. Eu recebi o roteiro de um amigo que era obcecado por isso, ele falava que o eixo da Terra está no 23º grau, e que existem 23 cromossomos de cada pai no corpo humano, ele tem livros escritos sobre tudo que tenha a ver com 23. Tão logo ele me contou isso, eu comecei a ver 23 em todo lugar. E é chocante quantas coisas levam ao 23,” contou.

O ator disse que o roteiro do filme foi uma das mais recentes aparições do 23 em sua vida. “Isso tudo começou quando eu estava falando sobre o número e, naquele exato momento, alguém me entregou um livro sobre o salmo 23, que se tornou uma espécie de mantra para mim. Porque é sobre viver sem medo, sentir-se como se alguém está cuidando de você, como se você estivesse a salvo. E então eu mudei o nome da minha empresa para JC23 há alguns anos. Eu comecei a falar para alguém sobre o número 23, ‘o vale da sombra da morte’ e tudo mais que ele significa, e essa pessoa disse, ‘Eu acabei de ler um roteiro chamado The Number 23.’”

Carrey comparou o script a Rain Man: “Ele é muito interessante, e a forma como a matemática é trabalhada nele é como se o cara que o escreveu, Ferney Phillips, fosse o Rain Man. Então, eu decidi fazer o filme. Eu dei o roteiro a um amigo meu para ler e, quando ele voltou, ele estava na página 23, circulando cada 23ª. palavra para ver se havia algum enigma. Esse é o tipo de coisa que eu quero fazer com o público.

Elizabeth Shue foi substituída por Virginia Madsen(Sideways).

Penelope.2006-4-2 20:23:37
Link to comment
Share on other sites

  • Members
Eu vi As Loucuras de Dick e Jane, realmente muito bom ... Divertido, engraçado e com uma ótima crítica a política americana. O Jim Carrey é um ator que se não for "podado" pelo diretor, acaba transformando seu personagem em algo caricato de mais, mas neste filme ele está bastante moderado. Mas é um filme que infelizmente cairá no esquecimento logo ...
Link to comment
Share on other sites

  • Members

Eu vi As Loucuras de Dick e Jane' date=' realmente muito bom ... Divertido, engraçado e com uma ótima crítica a política americana. O Jim Carrey é um ator que se não for "podado" pelo diretor, acaba transformando seu personagem em algo caricato de mais, mas neste filme ele está bastante moderado. Mas é um filme que infelizmente cairá no esquecimento logo ...[/quote']

Achei tbm que ele se conteu mesmo.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

Announcements


×
×
  • Create New...